Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Με αγάπη για το Αντωνοπούλειο

Αγαπημένες φίλες καλησπέρα. Καιρό πολύ είχαμε να τα πούμε.  Το Καλοκαίρι, οι διακοπές, τα ταξίδια, γάμοι, βαφτίσεις μα πάνω από όλα αυτά ένα πρόβλημα στα μάτια μου δεν μου επιτρέπει να κάθομαι ώρα μπροστά στον Η/Υ.
     Προσπαθώ να γεμίζω τις ώρες μου με ασχολίες που να μην κουράζουν την όραση. Ωστόσο κάποιες λίγες φορές έριξα μια μικρή ματιά και έστειλα μερικά μηνύματα. Έτσι κάποια στιγμή είδα ότι οι φίλες μας Αντωνοπουλίτσες οι χρυσοχέρες http://antonopoulitses.blogspot.com/ κάνουν έκθεση χειροποίητης τσάντας. Ξέροντας πολύ καλά τον αγώνα του Αντωνοπούλειου αποφάσισα να λάβω και εγώ μέρος στην έκθεση με μια μικρή προσφορά αγάπης..
     Η αγαπημένη φίλη Αννίτα http://e-crochet.blogspot.com/ πρόθυμη πάντα δέχτηκε να μου δώσει το σχέδιο μιας πλεκτής τσάντας και ιδού το αποτέλεσμα


Την φοδράρησα, της έβαλα και θήκες για κλειδιά και κινητό, της έβαλα και ένα φερμουάρ για αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων και είναι έτοιμη  να εμφανιστεί ταπεινή στην έκθεση δίπλα σε άλλες πανέμορφες τσάντες .



      Νικολίτσα μου εύχομαι να είσαι καλά, να πέρασε γρήγορα ο πόνος από το ατύχημα και να συνεχίζεις δυνατή όπως σε γνωρίσαμε.
       Ας μην ξεχνάμε και το μπαζάρ στην Κοζάνη. Καλή σας νύχτα

15 σχόλια:

  1. Περαστικά !Ευχομαι να επανέλθεις με γερακίσιο βλέμμα!!!! Τι κάνεις; Πόσο όμορφη είναι η πλεκτή σου Τσάντα και πολύ καλοδουλεμένη.Γνωρίζεις καλά την τέχνη και βγάζεις όμορφες δημιουργίες!!! Να έχεις όμορφο και δημιουργικό Φθινόπωρο!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία μοναδική και ξεχωριστή η πλεχτή σου τσάντα Γιούλα μου ...πράγματι μας έλειψες .. αλλα και η ασχολίες σου αυτόν τον καιρό άκρως ενδιαφέρουσες και χαρούμενες..να προσέχεις τα ματάκια σου... .και να είσαι καλά .. και να έχεις μια όμορφη μέρα και όχι μόνο με πολλα :):) φιλακιαααα!!! να μου φιλήσεις και τα κορίτσια αν βρεθητε... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά. Πολύ ωραία η πλεκτή σου τσαντουλα!
    Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη η τσαντούλα που έπλεξες, Γιούλα μου!!!!!
    Να προσέχεις τα ματάκια σου!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ α ματάκια μας πόσο τα ταλαιπωρούμε!!
    Πανέμορφη η τσάντα σου Γιούλα μου, καλή επιτυχία να έχει και αυτό το παζάρι!
    Τα παιδάκια θέλουν την υποστήριξη όλων μας!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιούλα μου το θέμα "μάτια" είναι σοβαρό και το προσέχουμε, η τσάντα σου πάντως είναι πανέμορφη και εξαιρετικά καλοφτιαγμένη, μια προσφορά αγάπης για το Αντωνοπούλειο !!!Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η τσάντα σου Γιούλα μου και η Νικολίτσα θα την χαρεί πολύ !!! Να προσέχεις τα μάτια σου καλή μου σαν τα μάτια σου !!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H τσάντα σου Γιούλα μου πολύ ωραία και σε ευχαριστούμε. Ξέρω πόσο θέλεις να βοηθήσεις ,αλλά θα σε μαλώσω .Πρόσεχε τα μάτια σου βρέ καλή μου.Τρέχουμε να την π'αρουμε.
    Φιλιά πολλά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κάλο βράδυ Γιούλα μου !!! πολύ όμορφη η τσάντα σου ..
    μπράβο για την προσφορά σου ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μας έλειψες και το ξέρεις, αλλά βλέπαμε τα δρώμενα στα σφυρίλατα και στις ετοιμασίες του καλοκαιρινού γάμου και βάφτισης μαζί!Να είσαι πάντα καλά, και προσοχή στα μάτια, είναι τόσο σημαντικό.
    Η πλεκτή σου τσάντα μοναδική , όπως και η δημιουργός της!Περαστικά στη Νικολίτσα, λυπούμαι που δεν συμμετείχα σ΄αυτό,όμως παρακολουθώ και χαίρομαι που εκατοστήσανε!καλή επιτυχία!
    φιλιά πολλά αγαπημένη μου Γιούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πετυχημένη και καλοπλεγμένη!!!
    Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στο παζάρι του Αντωνοπούλειου!!!
    Φιλάκια!!!
    υ.γ.
    http://e-crochet.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ααα! Απίθανη η πλεκτή τσάντα...
    Μπράβο Γιούλη χρυσοχέρα!!
    Μου άρεσε το χρώμα και το σχέδιό της και πάω στοίχημα πως θα πουληθεί μαζί με όλες τις άλλες εξαιρετικές δημιουργίες που έχουν μαζευτεί για το Αντωνοπούλειο.Καλή επιτυχία να έχει το bazaar...
    Καλημέρα και πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**
    υγ....Να προσέχεις τα μάτια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. This is a very nice bag.I love knitting bags.Congratulations.Greetings from Turkey.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. kalo mhna..panemwrfh htsanta me to belonakh gias ta xairgiasoy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολυ ομορφη, καλοπλεγμενη και με στρωτο πλεξιμο η τσαντα που εφτιαξες για το παζαρι του Αντωνοπουλειου!Μπραβο σου Γιουλα!
    Καλοπουλητη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά