Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Αγιογραφία - Ζωγραφική - Χορός

        Μύρισε καλοκαιράκι και σε λίγο καιρό τα παιδιά θα πετάξουν τσάντες και βιβλία και θα ξεχυθούν στις παραλίες και στα βουνά. Έτσι και μεις σαν καλές μαθήτριες τελειώσαμε τα μαθήματα του χειμώνα.
       Ένας μικρός απολογισμός όλων όσων έγιναν στη χρονιά που πέρασε.
       1. Τα μαθήματα της Αγιογραφίας έγιναν στην εκκλησία των Τριών Ιεραρχών στο τέρμα της Βούλγαρη. Δασκάλες μας και φέτος ήταν η φίλη μας Ρένα και η κ. Αλίκη. Όλη τη χρονιά ήμασταν ένα τμήμα πολύ καλό με μεγάλο ενδιαφέρον για την Αγιογραφία. Η δική μου συμμετοχή στο μάθημα είχε το παρακάτω αποτέλεσμα
Παναγία η Καρδιώτισσα διαστάσεις μήκος 20 cm  ύψος  28 cm

Η Αγία Παρασκευή διαστάσεις μήκος 25 cm και ύψος  34cm

Ο Μυστικός Δείπνος διαστάσεις μήκος 98 cm και ύψος 58 cm
Οι εικόνες είναι ζωγραφισμένες με χρώματα αγιογραφίας σε σκόνη, διαλυμένες σε κρόκο αυγού. Οι δύο πρώτες έχουν φύλλο ψευδόχρυσου ενώ ο Μυστικός Δείπνος έχει φύλλο Χρυσού.Η εικόνα αυτή ήταν επιθυμία της μανούλας μου. Στην αρχή ήμουν πολύ διστακτική αλλά η Ρένα μου έδωσε μεγάλο θάρρος για να το προσπαθήσω.Λόγω των διαστάσεών της δεν ήταν δυνατή η μεταφορά της στο χώρο των μαθημάτων. Την δούλευα στο σπίτι. Η δασκάλα μου η κ. Ρένα είχε την επίβλεψη. Ερχόταν σε τακτά χρονικά διαστήματα και παρακολουθούσε την πορεία του έργου. Της είμαι ευγνώμων γι αυτό και της απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
    Σε όσες φίλες άρεσε η δουλειά μου και θέλουν μπορούν να βάλουν όποια εικόνα θέλουν στα μπλογκ τους.
     2. Στις 20 και 21 Απριλίου μας δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα σεμινάριο ζωγραφικής από την φίλη μας Μαρία Βιλλιώτη http://pnoestexnis.blogspot.gr/. Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μας και μας γέμισε χαρά και ικανοποίηση.

Αριστερά το αρχικό σχέδιο και δεξιά το δικό μου
   3. Και τέλος κάθε Τετάρτη στον Κοινωνικό σύνδεσμο Χαριλάου κάναμε μαθήματα παραδοσιακού χορού.
Παρουσίαση του χορευτικού τμήματος σε εκδήλωση του 5ου Δημοτικού Διαμερίσματος
Πήραμε μέρος σε αρκετές εκδηλώσεις φέτος με αποκορύφωμα τις εκδηλώσεις στη Ν. Ελβετία "Τα Χαριλιώτικα" που θα γίνουν τέλους Ιουνίου.Σας περιμένουμε. Καλό Καλοκαίρι σε όλους και όλες .


28 σχόλια:

  1. Πολύ δημιουργική η χρονιά σου!! Συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά σου. Καλό καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Γιούλα, πολύ δημιουργική αλλά και με ταλέντο! Η εικόνα φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
    ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ, ΖΗΛΕΨΕ Η ΚΑΤΙΓΚΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΧΩΡΕΥΤΙΚΟ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο σου Γιουλα μου πολυ καλη δουλεια να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή τι θέλει να πει "η μαθήτρια" πετάει την τσάντα και φεύγει?????? Μετά από τόσο δημιουργική χρονιά σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία... μπανάκια... και ευχάριστες στιγμές!!!! Οι Αγιογραφίες σου υπέροχες... ο μυστικός δείπνος καταπληκτικός!!! μέσα από την καρδιά μου εύχομαι το όνειρο της μητέρας σου να πραγματοποιηθεί και να μπει στην Ωραία Πύλη της Εκκλησιάς!!!!! Καλό Καλοκαίρι!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα τα ωραία έγιναν για χάρη σου.
    Μπράβο... γέμισες το χειμώνα σου τόσο δημιουργικά και τώρα έχεις δικαίωμα για χαλάρωση και διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όσα έκανες! Να'σαι καλά και του χρόνου με καινούριες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες οι αγιογραφίες! Εκπληκτική η ζωγραφική σου!
    Να'σαι καλά, να'χεις ένα χαρούμενο και ανέμελο καλοκαίρι και να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Γιούλα!!Οι αγιογραφίες σου εξαιρετικές!!Πολύ όμορφη η δουλειά σου!!Καλό καλοκαίρι!!Νά περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Γιούλα μου!Ο χειμώνας πέρασε τόσο δημιουργικά και με άριστα αποτελέσματα!!!Πολύ ωραίες οι αγιογραφίες σου!!Τόλμησες βρε θηρίο να κάνεις τον μυστικό δείπνο , με τόσο πολλά πρόσωπα????μπράβο!!!Πολύ όμορφη και η προσωπογραφία σου!!Χαίρομαι που γεμίζεις τον χρόνο σου τόσο δημιουργικά!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια στα χερια σου Γεωργια μου!!!! Χιλια μπραβο για το τολμημα σου και το καταπληκτικο αποτελεσμα του μυστικου δειπνου!!!!Βεβαια και οι υπολοιπες αγιογραφιες ειναι εξεραιτικες ,και πως να μην ειναι με τετοια δασκαλα που εχουμε!!
    Ευχομαι να εισαι παντα γερη να δημιουργεις και να και να γεμιζεις τον χρονο σου με ομορφες δραστηριοτητες !!!
    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μετά από ένα τόσο δημιουργικό χειμώνα σου εύχομαι ένα υπέροχο καλοκαίρι!!! Και σαν καλή μαθήτρια να επιστρέψεις το φθινόπωρο με πιο πολύ κέφι!! Καλό Σαββατοκύριακο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΓΠΗΜΕΝΗ Γιούλα, τι ταλεντα ειναι αυτα? ζήλεψα τις αγιογραφιες σου, τις προσεχω και απο κοντα, προβληματίστηκα με το ΒΙΓ,αλλα λεω μηπως ειναι ημερομηνια?
    Συγχαρητήρια για όλα!Σου εύχομαι ενα όμορφο καλοκαίρι γεμάτο υγεία κια να έχεις παντα τοσο ομορφα ενδιαφέροντα!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκιά μου Γιούλα γέμισα χαρά έμεινα ευχαριστημένη και πολύ ικανοποιημένη με τον απολογισμό της ανάρτησης σου!! Αψογες οι αγιογραφίες σου με γλυκά πρόσωπα γεμάτα καλοσύνη!Μεγάλο τόλμημα ο Μυστικός Δείπνος αλλά και πολύ μεγάλο το ΜΠΡΆΒΟ για την ικανότητα , την υπομονή και επιμονή σου!!! Είσαι άριστη μαθήτρια διότι και η προσωπογραφία σου είναι υπέροχη!! Δεν έχω άλλα επίθετα για να σε χαρακτηρίσω για τις χορευτικές σου επιδόσεις ,αλλά αφού τα προλαβαίνεις όλα συν το υπουργείο οικονομικών των bloggers είσαι μία super woman!!!!!!!! Φιλάκια πολλά και περιμένω το ενδεικτικό των αποφοιτήσεων σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιουλα οι εικόνες σου ειναι πολύ καλοδουλεμένες , μπραβο σου , ωραία ασχολία η αγιογραφια ειναι και η παραδοση μας , ο Μυστικός Δείπνος μεγάλο τόλμημα αλλα τα κατάφερες αλλα και η Παναγία και η Αγια Παρασκευή τόσο γλυκά προσωπα, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα και καλό μήνα..όποτε μπορείς και θέλεις έλα να δεις την έκπληξη,ευχαριστώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα μεγάλο μπράβο για τα έργα και τις δραστηριότητες σας κυρία Γεωργία!!!
    Μα πιο πολύ για την εκπλήρωση της επιθυμίας της μανούλας σας!!!
    Θα πάρω τον "Μυστικό Δείπνο" σας να τον στολίσω στο μπλογκάκι μου με την άδεια σας γιατί είναι κάτι που το θαύμασα και περίμενα μήνες να το δω!!!
    Πολλά φιλάκια, νάστε γερή να δημιουργείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεωργία μου ήταν μια δημιουργική χρονιά με καταπληκτικά αποτελέσματα.Οι εικόνες υπέροχες,εντυπωσιάστηκα με το Μυστικό Δείπνο, ξεπερνά κάθε προσδοκία και εύχομαι να πάρει τη θέση για την οποία τον προορίζεις.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. η ζωγραφικη στα ματια μου φανταζει πολυ δυσκολη!ουτε σπιτακια δεν ξερω να ζωγραφιζω!ποσο μαλλον η αγιογραφια!μπραβο σε ολες σας, και του χρονου ν'αρχισουν παλι τα μαθηματα κι εσεις να μαθετε ακομα πιο σπουδαια πραγματα!
    και να μην πω για τους παραδοσιακους!φτου φτου φτου!!!!
    καλημερα και φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ...Καλημερα Γιουλα μου..να σαι καλα..υπεροχα εργα..καλη συνεχεια..θα τα πουμε το Καλοκαιρι..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα ετσι δημιουργική και πολυτεχνιτισσα να είσαι Γιουλα μου!
    Χαιρομαι που σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ¸.•°❤❤⊱彡

    As pinturas são lindas.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil°º✿♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.
    ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικές οι αγιογραφίες σου Γεωργία μου..Εχεις τεράστιο ταλέντο!το δε μπλόγκ σου είναι για μένα ένας σταθμός δημιουργίας και χαλάρωσης...συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πω..πω... τι πολύ δουλειά και τι ομορφες εικονες !!! Γιούλα μου..η αγιογραφία και γενικα η ζωγραφική είναι απο τα πιο αγαπημενα μου χόμπυ.. και ας μην τα έμαθα ποτέ μου.. εισαι τυχερή που κανεις αυτό που σου αρεσει.. και το κανεις πολύ όμορφα...οπως και το πορτραίτο....χάρηκα [πολύ που γνωριστήκμε και απο κοντα .. και ενα μεγαλο ευχαριστώ για την εξηπηρετηση .. σε φιλώ και σου ευχωμαι φιλη μου καλό καλοκαιρι...ελπίζω να τα πούμε ξανα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικό το πρώτο σου εγχείρημα με την αγιογραφία. Η δασκάλα σου η Ρένα είναι πολύ ταλαντούχο άτομο, σου μετέδωσε με αγάπη την τέχνη της και ιδού το αποτέλεσμα. Μπράβο σου!!! Και εγώ ξεκίνησα αγιογραφία στο κέντρο της πόλης γιατί δυστυχώς δεν με βολεύουν οι περιοχές όπου διδάσκει η Ρένα. Ίσως την επόμενη χρονιά να γίνουμε συμμαθήτριες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εκθαμβωτικά τα έργα σου Γιούλα μου και οι αγιογραφίες σου εξαιρετικές και η ζωγραφική σου !!! Πιστεύω πως είμαστε πραγματικά ευλογημένες με όλα αυτά τα δημιουργικά ενδιαφέροντα που γεμίζουνε το χρόνο και την καρδιά μας !!! καλό καλοκαίρι και ο Μυστικός Δείπνος σου ( που είναι θαυμάσιος, πραγματικά) να στολίσει την εκκλησία και να εκπληρωθεί η επιθυμία της μητέρας σου !!!
    Παρα την κακή μου όραση, ίσως δοκιμάσω κι εγώ την αγιογραφία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κα. Γιούλα μόλις ανακάλυψα το Blog σας, είδα τις δημιουργίες σας και είναι όλες εξαιρετικές και ο Μυστικός Δείπνος όντως πολύ αξιόλογο αποτέλεσμα! Σας εύχομαι να είστε πάντα δημιουργική και γεμάτη ενέργεια και έμπνευση για να ασχολείστε με αυτά που αγαπάτε και σας γεμίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπερα σας.Ονομαζομε Αντρουλα, και είμαι, απο τη Κύπρο.Δε μπορω, να περπατήσω, μόνη μου. Είναι, δώρο, απο το θεό, να ασχολείσε με την αγιογραφία.Εκτός, το ότι προσφέρεις, το κανείς, με αγάπη, και ξέρεις, ότι, αυτό, είναι, από εσένα. Η Ορθοδοξία, τα θαύματα, της Παναγίας, και των Αγίων, οι διδαχες, των Πατέρων, σου δίνουν, δύναμη, πίστη, και υπομονή, να αντιμετωπίζεις, τη καθημερινότητα, στη ζωή.Το τηλεφωνο μου, είναι:00357_99760422. Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά