Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Ανησυχίες ραπτικής

Καιρό τώρα ήθελα να κάνω κάτι για να βάζω μέσα τα μανταλάκια μου. Σήμερα είχα όρεξη να ασχοληθώ λίγο με ραπτική. Έβγαλα λοιπόν τη ραπτομηχανή μου βελόνες, κλωστές, κορδελίτσες και ένα ύφασμα ταπετσαρίας που είχα αγοράσει πριν χρόνια από τη λαϊκή της γειτονιάς και στρώθηκα στη δουλειά. Ένα πατρόν από παλιά θήκη που είχα και ξεκίνησα. Αφού έκοψα το ύφασμα θέλησα πριν το ράψω να στολίσω λίγο τη θήκη μου. Με τις κορδελίτσες μου, τις οποίες είχα μαζεμένες από τα πακέτα δώρων, έφτιαξα λουλούδια και τα έραψα στο μπροστινό μέρος. Στη συνέχεια έραψα τα δύο κομμάτια και στο τέλος πέρασα το ρέλι γύρω γύρω. και ιδού το αποτέλεσμα.
Η θήκη έτοιμη γεμάτη μανταλάκια

κόκκινο τριαντάφυλλο λεπτομέρεια

κίτρινο τριανταφυλλάκι άγριο
Το κέφι μου όμως δε σταμάτησε εδώ. Μια που άρχισα σκέφτηκα δεν κάνω και τα μαξιλαράκια για τις πολυθρόνες μου στο μπαλκόνι, που από την πολυκαιρία έχουν φθαρεί; Παίρνω λοιπόν το παλιό μαξιλάρι κόβω στα μέτρα του πατρόν και μ' αυτό κόβω το ύφασμα. Το ράβω περνάω το ρέλι και αφού πέρασα μέσα το αφρολέξ από το παλιό μαξιλάρι έραψα τα δύο κουμπιά και τέλος έραψα και το πίσω μέρος του. Ιδού το δεύτερο αποτέλεσμα
το μαξιλαράκι μου άχρωμο μεν αλλά φτιαγμένο από τα χεράκια μου

δεν είναι καλούτσικο;

15 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι θήκες φορεματάκια για τα μανταλάκια.
    Η δική σας κυρία Γεωργία έγινε μοναδική, καμμία σχέση με του εμπορίου και φυσικά με χειροποίητη αξία!!
    Και τα μαξιλαράκια μια χαρά έγιναν!!
    Τι ωραία που είναι και η ραπτική!
    Μπράβο, καλή δροσερή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό λόγο Μαγδούλα μου.Σ' αγαπώ πολύ να το ξέρεις. Μας χρειάζεται όλους η δροσιά μετά από τον καύσωνα που περάσαμε. Εύχομαι να είσαι καλά. Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Μακάρι να ήξερα και εγώ λίγη ραπτομηχανή!! Τι ωραία που τα έχεις φτιάξει?? Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα αρκεί να θέλεις. Και γώ δεν είχα καμιά σχέση αλλά όταν κάποτε βρήκα σε πολυκατάστημα μια φθηνή ραπτομηχανή την αγόρασα και η πρώτη μου προσπάθεια ήταν να μάθω να γαζώνω ίσια.Σιγά σιγά έφτιαξα κοντέματα και αυτές είναι οι πρώτες μου κατασκευές.Ανάγκα λοιπόν και θεοί πείθονται. Θα με θυμηθείς. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΘΗΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΩΤΥΠΗ!!!!!Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΓΙΝΑΝ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν είχα ποτέ καλή σχέση με την ραπτική και επειδή τελευταία είπα να το δοκιμάσω τά λόγια σου μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω.Σ' ευχαριστώ. φιλάκια

      Διαγραφή
  4. ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΗ ΔΩ!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!
    ΑΝΤΕ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό πράμα αργεί να γίνει. Γι αυτό θα βάλω τα δυνατά μου να κάνω κουμπαράδες που πιστεύω να σου αρέσουν φιλενάδα. Να περνάς καλά Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Ωραία έγινε η θήκη για τα μανταλάκια. Από τα χεράκια σου , με αγάπη και μεράκι αλλά και όμορφες λεπτομέρειες.
    Να είσαι καλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Συγγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα. Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Όμορφη και πρακτική θήκη φίλη μου, υπέροχες ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλε σουπεεεεερ εγινε!!!!!!!!πο ποποποοοοοοοοοοοοο ιδεααααα απαιχτη..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά