Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Χρόνια πολλά Μανούλα

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου. Σήμερα από το πρωί ακούω ράδιο Θεσσαλονίκη. Ευχές, ευχές, ευχές στις μανούλες. Δάκρυσα πολλές φορές ακούγοντας αφιερώσεις και ευχές. Πήρα και εγώ τηλέφωνο στη μαμά μου. Δεν μου έφτασε. Θα ήθελα να ήμουν κοντά της. Να της δώσω ένα ζεστό φιλί να της προσφέρω ένα λουλούδι. Να της πω πόσο την αγαπώ. Δεν πειράζει όμως! ας είναι καλά.
      Πριν λίγο πήρα τα δικά μου χρόνια πολλά  από τα δικά μου παιδιά. Από την κόρη μου μια ζωγραφισμένη καρδιά από την εικόνα που μπορεί να έχει κανείς από το skype. Φιλάκια από μακριά. Ευχές μέσα από έναν άψυχο υπολογιστή που όμως σε φέρνει τόσο κοντά. Η χαρά μου μεγάλη. Τα ζεστά φιλιά τα εισέπραξα από το γιό μου. Αυτόν τον έχω κοντά. Ο πόνος είναι μεγάλος όταν τα παιδιά είναι μακριά και τον νιώθεις ιδιαίτερα τέτοιες μέρες. Αρκείσαι τότε να λες. "Ας είναι καλά".

       Για όλες τις μανούλες αφιερώνω το δίπλωμα καλύτερης μαμάς αξίζει σε όλες.
το δίπλώμα αυτό μου το χάρισε η κόρη μου πρίν δύο χρόνια στέλνοντας μου  με e-mail

και ένα μικρό μπουκέτο τριαντάφυλλα κομμένα  από τις τριανταφυλλιές μου
χρόνια πολλά

12 σχόλια:

  1. αγαπημένη μου Γιούλα ,χρόνια πολλά!
    να είσαι γερή, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τη γλυκειά σου μαννούλα, και εύχομαι κάποια στιγμή, όχι μακρινή να ευοδώσει ο Θεός να έρθει το κοριτσάκι σου πιο κοντά σου!Μπορεί το skype να κανει τα αδύνατα δυνατά, αλλά ναι, είναι αλλιώς!
    και μη ξεχνάς, μπορεί σε όλες τις μανούλες να ταιριάζει το δίπλωμα, όμως, μόνο εσύ το κατέχεις!!!
    φιλιά πολλά πολλά με αγάπη!
    και του χρόνου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια μας πολλα Γιουλακι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Γιούλα μου! Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και την μανούλα σου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια μας πολλα Γιουλα!!
    Του χρονου να δεχτεις τις ευχες απο κοντα!!1 Ευχομαι οπου και αν ειναι τα παιδια να ειναι γερα και ευτυχισμενα!
    φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά μανούλα Γιούλη!!! Χρόνια Πολλά και στη μανούλα σου!!! Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές!!
    Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τα παιδάκια σου....
    Εύχομαι του χρόνου να μη χρειαστεί να ανοίξεις υπολογιστή για να δεχτείς τις ευχές σου...
    Πολλά φιλιά....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Γιούλα και χρόνια πολλά στην μαμά σου!!! και εγώ πήρα ευχές μέσω skype τι να κάνουμε;;; ας είναι καλά τα παιδάκια μας. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Γιούλη , σε σένα , στη μανούλα σου και στις μανούλες όλου του κόσμου !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του Κόσμου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Γιούλα μου!!!!!
    Να χαίρεσαι τη μανούλα σου και να σε χαίρονται τα παιδάκια σου!!!!
    Και γρήγορα γιαγιά!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλήμερα Γιουλα !!!!
    Αν και πέρασε η γιορτή της μητέρας...πάλι χρονιά σου πολλα ..
    Και εγώ της ευχές μου μέσα skype τους έστειλα ...
    Εύχομαι το χρόνο να είναι κοντά σου η κορούλα σου ,,
    πολλα φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα, Γιούλα!
    Την ιδέα του "διπλώματος" την βρήκα πολύ τρυφερή, πολύ γλυκειά !!
    Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, earning money online using it is as easy as 1, 2, 3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will push
    STEP 2. Add some push button traffic (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making profits?

    Click here to activate the system

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά