Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Οι χαρταετοί της καρδιάς μας. Στη μνήμη της αγαπημένης μας Μπέτυ.

       Στη μνήμη της Μπέτυ που τόσο γρήγορα μας άφησε και για τη γιορτή αγάπης που οργανώνει η Βίκυ στη Βέροια προσφέρω ένα μικρό δείγμα αγάπης.
  Ποδιές για την κουζίνα και πετσέτες χειρός. .Ραμμένες με τα χεράκια μου .Έβαλα πάνω τους ελεύθερους αετούς να πετάνε, Η φίλη μου Μαρία δέχτηκε να κάνει το μοντέλο για την παρουσίαση.





   Είναι η εβδομάδα της Αποκριάς. Την Καθαρή Δευτέρα έχουμε το έθιμο του χαρταετού. Χρόνια και χρόνια παιδιά και μεγάλοι τρέχουν σε ανοιχτούς χώρους να πετάξουν τους χαρταετούς τους. Να γευτούν τα κούλουμα. Εύχομαι σε όλες σας να περάσετε καλά και καλή Σαρακοστή 

27 σχόλια:

  1. Καλό παραδεισο, θα χαιρεται η ψυχουλα της!
    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα βλέπει σίγουρα τα "καμώματα " μας και θα χαίρεται από ψηλά ! Οι ποδιές υπέροχες ,αλλά το μοντέλο ,άλλη χάρη !!! Δεν φαντάζομαι ,να πήρε φόρα και στην κουζίνα .....Γιούλα μου ,πως να τις χρησιμοποιήσεις τέτοιες δημιουργίες ,μάλλον να τις κρεμάς και να καμαρώνεις είναι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά στα χεράκια σου.
    Πρωτότυπες ποδίτσες και χαρούμενες.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραίες ποδιές !!!
    Μπράβο για την τόσο πρακτική και πολύ χρήσιμη ιδέα !!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες Γιούλα μου! Και το μοντέλο όμως...χαχα...σούπερ. Πολλά φιλιά σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα εγώ γιατί δεν σε είχα ανακαλύψει τόσο καιρό, ούτε που ξέρω.... ποτέ δεν είναι αργά όμως !!!! Καταπληκτικές οι ποδίτσες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oι χαρταετοί πάνε......παντού !!! Οι δικοί σου σκαλώσανε στις ποδιές και τις πετσετούλες της κουζίνας στολίζοντάς τες γουστόζικα !!! Γειά στα χέρια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για στα χερακια σου Γιούλα μου που έβαλαν και εκεινα την αγαπη τους και εφτιαξαν τοσο ομορφες ποδιες και πετσετούλες...αλλα το μοντελο σου ...εεεεεεε σκιζει.. τι να πουμε.....!!! καλοταξιδες να είναι φιλη μου...και παντα να περνατε τόσο ομορφα στις συναντήσεις σας.. και ασ τε με εμενα να ζηλευω..... να περασετε ενα ομορφο Κυριακοδευτερο ... καλα κούλουμα Γιούλα μου... φιλακιαααα!!!
    χαιρομαι καθε φορα που σε βρίσκω εδώ...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι από τα πιο όμορφα που έχουν σταλεί στην Κοζάνη και πάρα πολύ χρήσιμα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ χίλια μπράβο σου Τις λάτρεψα!!! Φιλάκια και να περάσετε όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα και χρήσιμα τα δημιουργήματά σου.... αλλά και το μοντέλο τους έδωσε άλλη αξία!!!!! Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!!!! Θα τα πούμε σίγουρα και από κοντά σε λίγες μέρες!!!!! Πολλά φιλιά Καλές Απόκριες και καλή Σαρακοστή!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιούλα μου γειά σου.Συμφωνώ και γω με τη Βίκυ.Ωραίες οι ποδιές από τα χεράκια σου,αλλά το μοντέλο τις απογείωσε!
    Φιλάκια πολλά και καλή σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφα οι ποδιές και πετσέτες χειρός ,,,
    μπραβο χρυσοχέρα !!!!
    καλή Σαρακοστή ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχες Γιουλα μου........αφρατες αφρατες........ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τίποτα πια δε κάνετε η μία χωρίς την άλλη!!!!χαχαχαχα και γι αυτό όλα είναι πανέμορφα,γιατί τα ομορφαίνει η ανθρώπινη ζεστασιά και αλληλοεκτίμηση!
    Φιλάκια πολλά και καλοτάξιδοι οι αητοί σου Γιούλα μου!
    Καλή Σαρακοστή ,κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γιουλα εγιναν πολυ μα παρα πολυ ομορφες οι ποδιες και οι πετσέτες!!! Γεια στα χερια σου!!!
    Καλη Σαρακοστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΑΊΡΟΜΑΙ που το σχόλιό μου είναι κάτω απο της Μαρίας, όπου εκεί έγραψα:φιλιά φιλιά φιλιά και μέσα μου εννοούσα: τις αχώριστες φιλενάδες!
    και τωρα σε βλέπω παρούσα, συνεχίζοντας το θέμα κουζίνα μετα το κλασερ!
    μπράβο Γιούλα μου!
    όλα ομορφα, με αγάπη φτιαγμενα!
    καλή ΣΑΡΑΚΟΣΤΉ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι ποδιές και οι πετσετούλες, Γιούλα!! Γεια στα χέρια σου!! Καλοτάξιδες οι υφασμάτινες δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχαχαχα...τέλειες, χαρούμενες ποδίτσες! Ίσα που αλλάζω γνώμη και για τη λάντζα... :P
    Καλή Σαρακοστή κυρία Γιούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα Γιουλα μου και καλη Σαρακοστη, οι ποδιες σου πολυ ομορφες εγιναν μπραβο σου, σας αποθυμησα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα!!!
    Μπράβο Γιούλη χρυσοχέρα!!
    Καλή επιτυχία στο bazaar!!
    Καλή αντάμωση στη Βέροια...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα! Πολύ όμορφες οι ποδιές, με προσωπικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tech world’s school management system is a powerful management software that enables the owner to effectively manage all day to day tasks of an academia.
    Best School management software In Pakistan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. He is an Emirati billionaire businessman. He is the chairman of Mashreq Bank and a director of the Abdullah Al Ghurair Group of Companies
    Abdul Aziz Al Ghurair Personal Information

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά