Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Πεταλούδες και λουλούδια

    Οι μέρες πλησιάζουν. Στην Ναύπακτο για μια ακόμη φορά γίνεται μια προσπάθεια από όλες μας για τη Φλόγα. Είπαμε ! θέλουμε χαμόγελα παντού. Παιδικά χαμόγελα. Τα έργα που πάνε εκεί είναι όλα τόσο όμορφα. Φαίνονται ότι όλα είναι φτιαγμένα με αγάπη. Εύχομαι και αυτή η δράση να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
   Τελευταία λοιπόν και καταϊδρωμένη στέλνω την δική μου συμμετοχή.
    Μια φορά και έναν καιρό σε ένα εργαστήρι στη Θεσσαλονίκη μια δασκάλα που τη λέγαν Μαρία έκανε ένα μάθημα πηλού σε μερικές μαθήτριες. Θέμα του μαθήματος η πεταλούδα. Γεννήθηκε λοιπόν από τα δικά μου χεράκια μια πεταλούδα μεγάλη με τα φτερά ανοιχτά έτοιμη να πετάξει. Κάτσε της είπα τότε. Κάνε υπομονή. Θα ρθεί η ώρα να κάνεις το πρώτο σου ταξίδι. Προς το παρόν κάτσε κλεισμένη στο συρτάρι.
     Στην αρχή του νέου έτους λοιπόν δύο φίλες η Άσπα  από τη Ναύπακτο και η Αννιώ από την Κοζάνη ανακοίνωσαν ότι επιθυμούν να βοηθήσουμε δύο ιδρύματα στην πόλη τους. Η Άσπα έβαλε το θέμα "Πεταλούδες και λουλούδια" . Να η ευκαιρία. Ανοίγω το συρτάρι βγάζω την πεταλούδα και της ανακοινώνω ότι ήρθε η ώρα να πετάξει. Κοίταξε τα φτερά της και μου φάνηκε ότι δεν της άρεσαν. Είχαν ακόμα το χρώμα του πηλού. Ήταν άσχημη. Έλα της είπα θα γίνεις όμορφη. Θα σκίσεις στη Ναύπακτο. Της βάφω τα φτερά, της βάζω και κεραίες και είναι έτοιμη να κάνει το μεγάλο ταξίδι.

      Όμως δεν μπορεί να πετάξει μόνη της χωρίς παρέα. Θα τη συνοδέψουν ένα μικρό στεφάνι με μια μικρή πεταλουδίτσα και μερικά τριανταφυλλάκια.

Μαζί τους ένας δίσκος στολισμένος με ένα πετσετάκι της γιαγιάς και ένα μικρό μπουκέτο τριαντάφυλλα.

 Καλό ταξίδι και καλή επιτυχία.

26 σχόλια:

  1. Φιλενάδα έγραψες!!!!!!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!
    Τι να πω για την πεταλούδα; Μερικές ψυχές θα ζηλέψουν την ομορφιά της!
    Το στεφανάκι σου; Γιατί δε μας λες από τι το έκανες!!!!!!1
    Όσο για το δίσκο, ε , έγινες ιδική πλέον σε αυτό το είδος!!!!!
    Εμπρός για Ναύπακτο λοιπόν!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα μου η πεταλούδα μου θα συντροφέψει τη δικιά σου. Βλέπεις όπως οι άνθρωποι έτσι και τα έργα μας χρειάζονται παρέα. Θα περάσουν καλά στη Ναύπακτο. Το στεφανάκι μου είναι φτιαγμένο με χαρτί και πηλό. Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφες δημιουργίες, πολύτιμα δώρα αγάπης κα προσφοράς !!! Καλοτάξιδα όλα!!! Η πεταλούδα σου εντυπωσιακή και ο δίσκος υπέροχος!!!Ο μπλόκερ μετά από πολύ καιρό επέτρεψε να στείλουμε σχόλιο......επιτέλους !!! Μελένια φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένες μου Χρυσομέλισσες, σας ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σας λόγια. Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Η πεταλούδα ε΄τναι έτοιμη να πετάξει , το στεφάνι με τα κόκκινα λουλούδια υπέροχο αλλά ο δίσκος μου κλέβει την καρδιά !!
    Να είσαι καλά Γιούλα μου .
    Σε μοσχοφιλώ , αλλά και η δική σου πεταλούδα μιλάει σαν της Ρένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου χαίρομαι που σου άρεσαν οι δημιουργίες μου. Εύχομαι για μια ακόμη φορά να είναι αιτία παιδικών χαμόγελων. Όσο για την πεταλούδα νομίζω ότι η δική μου είναι πιο φλύαρη έ!!!!!! φιλάκια. Ο γύφτος αν δεν πενεύσει το τσαντίρι του θα πέσει να τον πλακώσει. Φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Μμ!!!!!!!!βλέπω τα χεράκια σου λύθηκαν και η δημιουργική ικανότητα είναι ανθηρή !!!! και τα τρία όμορφα προσεγμένα και με μεράκι δουλεμένα!!!!Καθαρή και νοικοκυρεμένη δουλειά μία φράση που 'ελεγε η μαμά μου οταν έκανα κάτι που της άρεσε!!! απογευματινά φιλάκια αγάπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου τα χεράκια μου θέλουν πολύ δουλειά ακόμη για να ανοίξουν.Ωστόσο χρωστάω πολλά σε όλες σας που μέσα σε αυτά τα δύο σχεδόν χρόνια που ασχολήθηκα με τις κατασκευές με ενθαρρύνατε να συνεχίσω. Σ'αγαπώ πολύ.Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Γιούλα μου.. ο πηλός έκανε το θαυμα του με την βοήθειά των χεριών σου σου βεβαίως βεβαίως ..και η πεταλούδα σου με το στεφανάκι κσι τον δίσκο θα ταξιδέψουν,.. για να συναντήσουν και τα άλλα χαμόγελα.. αγάπης... Γιούλα μου να είσαι καλα και να προσφέρεις όπως εσύ ξερεις να το κανεις.. φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου έκανα μια μικρή προσπάθεια με τον πηλό. Βλέπω ότι αν έχει κάποιος υπομονή καταφέρνει να κάνει πολλά όμορφα πράγματα. Η αγάπη θα συναντηθεί στη Ναύπακτο αυτή τη φορά και τον Οκτώβρη στην Κοζάνη να είμαστε πρώτα όλες καλά. Σε φιλώ γλυκά. Χαιρετισμούς στον κ. Γιώργο από τον Βαγγέλη.

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα έργα σου για το μπαζάρ, Γιούλα μου!!!
    Γειά στα χεράκια σου!!! Τα καταφέρνεις θαυμάσια με τον πηλό!!!
    Μα και ο δίσκος είναι πολύ όμορφος και ιδιαίτερος!!!
    Καλοτάξιδα να είναι και τα τρία!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σ' ευχαριστώ. Ο πηλός στα χέρια μου δεν κάνει θαύματα, όμως έκανα το πρώτο βήμα. Ελπίζω να κάνω αργότερα κάτι καλύτερο. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Ομορφες δημιουργίες για έναν ακόμη ομορφοτερο σκοπό!!
    Να'σαι καλά, Γιούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Η πρώτη προσπάθεια έγινε με αγάπη. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  8. Γιούλη μου...
    Υπέροχα όλα!!
    Η μεγάλη πεταλούδα με ξετρέλανε!!
    Καλοτάξιδα τα καλούδια σου...
    Πολλά φιλιά καλή μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που πήρα το μήνυμά σου μου έδωσες μεγάλη χαρά. Εύχομαι και η προσπάθεια στην Κοζάνη να στεφθεί με επιτυχία. Φιλάκια πολλά Αννιώ μου.

      Διαγραφή
  9. Γιουλα μου τελεια εγινε η πεταλουδα σου αλλα και ο δισκοε με το πλεκτο τι ομορφος! γεια στα χερια σου να ειναι καλοταξιδα, φιλιά πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χαίρομαι που σου άρεσαν τα έργα μου. Μα θα χαρώ περισσότερο αν θα είναι αιτία που θα φέρει χαμόγελα. Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα όλα τα καλούδια για την Ναύπακτο! Θα πιάσουν τόπο με το παραπάνω. Είσαι,λοιπόν, καλή μαθήτρια και στις άλλες δασκάλες ε; Όχι μόνο δική μου...χαχαχα. Μπράβο κορίτσι! Σύντομα πάλι μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ελπίζω να πιάσουν τόπο όπως λες. Όσο για την καλή μαθήτρια δεν ξέρω. Ή θα μάθω πολλά πράγματα ή θα πατώσω. Γιατί όπως λέει και μια λαϊκή παροιμία όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα. Φιλάκια πολλά και αναμένουμε.τον ερχομό σου.

      Διαγραφή
  11. Γιουλα και ολα τα εργα σου εγιναν πολυ ομορφα και θα ηθελα να τα δω πριν τα αμπαλαρεις! Θελω να δω το στεφανι πως εγινε με το χαρτι γιατι η φωτογραφια δεν λεει πολλα. Θα σου τηλ. μολις μπορεσω. Ειμαι σε αφωνια. φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία θα τα δεις σίγουρα πριν τα αμπαλάρω. Σου εύχομαι από δω περαστικά. Θα περιμένω δικό σου τηλεφώνημα. Δεν θέλω να ενοχλώ. Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. ✿⊱°•¸
    Borboleta linda, amei!
    A bandeja é super original,
    nunca tinha visto com guardanapo de crochê... muito lindo!

    Bom domingo!
    ✿º°。♪Beijinhos.
    Brasil°º✿♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά και οι δυο μας μιλάμε για μπαζάρ αγάπης. Να είσαι καλά και καλό μήνα! Φιλιά και καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιούλα μου σου στέλνω την αγάπη μου και τις ευχές μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά