Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Μια ξεχωριστή μέρα για μένα


      Η σημερινή μέρα είναι ξεχωριστή για μένα. Όχι γιατί είναι η μέρα των ερωτευμένων αλλά γιατί πριν από 25 χρόνια τέτοια μέρα έφερα στον κόσμο το κοριτσάκι μου και έζησα μια από πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής μου. Το παιδί μου σήμερα ζει μακριά μου λόγω δουλειάς αλλά ο νους μου είναι πάντα κοντά του. Θυμάμαι τα παιδικά πάρτυ που κάναμε και το σπίτι μας γέμιζε παιδικές φωνές. Σήμερα επικρατεί ησυχία. Κάθομαι λοιπόν στον Η/Υ μου για να σας πω τα νέα μου.
 Μέρες τώρα πλέκω με βελόνες και κάνω πόντσο. Ένα για το κοριτσάκι μου και ένα για μένα.
Η Ολίνα κόρη μιας φίλης μου  δέχτηκε να κάνει το μοντέλο

Το πόντσο της κόρης μου ελπίζω να της Αρέσει .Θα της το στείλω  αύριο  γιατί μόλις σήμερα το τελείωσα.


και το δικό μου
Και για να μη νομίζετε ότι δεν ετοίμασα κάτι για τα γενέθλια της, περάστε να σας κεράσω ένα κομμάτι κοτόπιτα με ένα ποτηράκι κρασί.



    Και τώρα η συμμετοχή μου στο διαγωνισμό  ανακύκλωσης της http://starhomecraft.blogspot.gr. Ένα σαλόνι που το ύφασμά του έχει καταστραφεί εντελώς το αντικαθιστούμε με άλλο. Να η δική μου προσπάθεια.


Είναι ένα μέρος της δουλειάς το υπόλοιπο δεν τελείωσε ακόμη. Όταν τελειώσει θα σας το δείξω. Συγχωρήστε μου την αργοπορία δεν είμαι ταπετσιέρης ούτε έχω ιδέα από μοδιστρική.
         Πριν από μία εβδομάδα πήρα ένα δώρο από την φίλη μας την Κατερίνα http://katrinakr.blogspot.gr/ και την ευχαριστώ πολύ. Κατερίνα μου είναι πολύ όμορφο. Θα φυλάξω μέσα πράγματα που έχουν συναισθηματική αξία για μένα. Θα σε θυμάμαι πάντα.



    Εδώ φίλες μου θα σας αφήσω. Καλή σας νύχτα.   
       

40 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου.
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου και να την καμαρώσεις όπως εσύ θέλεις...
    Τα πλεκτά σου πολύ όμορφα.
    Περιμένω και την πολυθρόνα να τελειώσει...
    Χρυσοχέρα...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Την πολυθρόνα θα αργήσεις λίγο να τη δεις τελειωμένη γιατί πρέπει να τελειώσω πρώτα όλα τα μαξιλάρια του σαλονιού. Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Να χαιρεσαι το κοριτσακι σου και να ειναι παντα καλα!!!!!!!Τα πλεκτα σου ειναι πανεμορφα γεια στα χερακια σου!!!!!Πραγματικα χαιρομαι που σου αρεσει το δωρακι μου γιατι το εκανα με πολυ αγαπη!!!!Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Το δωράκι σου πραγματικά είναι πολύ όμορφο. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΟ!!!!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΑ!!!!
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!!!!
    ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΜΥΡΙΣΕ!!!!!
    Η ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΠΑΕΙ!!!!!
    ΟΥΤΕ ΤΑΠΕΤΣΕΡΗΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝ!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθιστερημένες οι γραπτές ευχαριστίες γιατί τα είπαμε από κοντά. Πιστεύω να σου άρεσε η πίτα μου. Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Γιουλάκι μου Χρόνια πολλά για την κορούλα σου... να είναι χιλιόχρονη... υγιείς... ευτυχισμένη... και εσύ να την χαίρεσαι και να την δεις όπως επιθυμείς!!!!! Για την πίτα τι να πω.... τυχερή η Χριστοδούλου που μένει κοντά και θα φάει και το δικό μου κομμάτι!!!! Τα πόντσο υπέροχα... μα και η πολυθρόνα έγινε πολύ όμορφη!!!!Με υγεία το δωράκι σου!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Η Χριστοδούλου δοκίμασε το κέρασμα.Πιστεύω να της άρεσε. Κρίμα που δεν είμαστε κοντά. Φιλάκια πολλά σε σένα και τη Δήμητρα.

      Διαγραφή
  5. Γιούλα μου, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, να τα χιλιάσει και νά'ναι πάντα καλά. Πολύ όμορφα τα πόντσο που έπλεξες αλλά και το μοντέλλο σου είναι μια κούκλα. Πηρα κι ένα κομμάτι πίτα να προλάβω πριν έρθει η Ρένα. Και πίνω και στην υγειά της κόρης σου !!! Και του χρονου!!! Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σ΄ευχαριστώ για τις ευχές. Θα μεταφέρω στο μοντέλο μου τα καλά σου λόγια. Να είσαι πάντα καλά φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Χρονια Πολλα στην κορη σου!! Να τα εκατοστησει ,να την χαιρεστε , να ειναι γερη και ευτυχισμενη!!
    Τα πλεκτα σου πολυ ωραια -με το καλο να τα χαρειτε!Και το μοντελο- κουκλα!!!
    Μολις τελειωσεις με το σαλονι σου σε παρακαλω περνα και απο μενα -εχω κατι καρεκλες.
    Εγω γιατι δεν την ειδα την αναρτηση σου νωρις να πεταχτω μεχρι εκει για να δοκιμασω την υπεροχη πιτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε ένα τηλεφώνημα στη φίλη μας για να έρθετε μαζί. Σ' ευχαριστώ πάντως για τις ευχές. Σου υπόσχομαι ότι μόλις τελειώσω θα περάσω. Πρέπει όμως να έχεις πολύ υπομονή. Το καλό πράμα αργεί να γίνει.

      Διαγραφή
  7. Συγκινητική ανάρτηση.Να χαίρεστε την κορούλα σας και να την δείτε όπως επιθυμείτε,πάντα με υγεία και ευτυχία! Πολύ όμορφα τα πλεκτά σας, ειδικά το πολύχρωμο. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό της ανακύκλωσης.Ωραία η ιδέα της ανακύκλωσης του σαλονιού. Να χαρείτε το όμορφο κουτάκι. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σ΄ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια.Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και νε έχεις ότι επιθυμείς. Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!!!πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!!υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!!
    να σαι καλά!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου ζήσει η κορούλα, πολύχρονη!
    Όσο για τα πλεκτά, τα καλά πράγματα τα κάνεις διπλά για να τα απολαμβάνεις! Πίτα θα πάρω την άλλη φορά που θα κάνεις γιατί μάλλον δεν πρόλαβα, μετά από τόσους μουστερήδες, όπως έλεγε η γιαγιά μου. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές. Πίτα θα φας σίγουρα άν κανονίσουμε την συνάντηση που ανακοίνωσε η Ρένα. Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Να τη χαίρεσαι την κοράκλα σου Γιούλα μου!!!! Να εκατοστήσει τα χρόνια της και να'ναι ευτυχισμένη!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές εύχομαι και σένα με όλημου την αγάπη υγεία και ευτυχία

      Διαγραφή
  11. Η κοπέλα που ειναι γεμάτη χαμόγελο και χαρά ανέδειξε ακόμη περισσότερο τα πανέμορφα πόντσο!!!Εχει πέσει μία μικρή επιδημία στην γειτονιά και πολλές ασχολούνται με το πλέξιμο κι εγώ μένω απ'έξω διότι δηλώνω άγνοια !!!!όπως και του ανοίγματος φύλλου(είπαμε με την ζύμη έχουμε έρθει στα χέρια)αλλά η πίτα είναι τόσο εμφανίσιμη ,τόσο ελκυστική τόσο άψογη που είναι κρίμα να μην μπορώ να την δοκιμάσω!!Καλή η προσπάθεια αλλαγής υφάσματος αξίζει μία ανανέωση μετά από κάποια χρόνια αλλάζει και την διάθεση μας , φαίνεται όμορφη και καλοραμμένη(εδώ έχω άποψη μοδίστρα γαρ)Μετά την όμορφη ποικιλία στην ανάρτηση σου σε καληνυχτίζω και σου στέλνω κι ενα φιλάκι για να με συγχωρέσεις για την μεταμεσονύκτια φλυαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι να διαβάζω τα μηνύματά σας. ΄Οταν συνταξιοδοτήθηκα έβρισκα το πλέξιμο χαλαρωτικό και ασχολούμουν μόνο με αυτό.Από τέχνες και τεχνικές δεν γνώριζα εκτός από λίγο χαλκογραφία και λίγο ψηφιδωτό ώσπου γνώρισα τη Ρένα. Μέναμε τόσο κοντά αλλά ήμασταν άγνωστες μεταξύ μας (αυτά έχουν οι μεγάλες πόλεις).Μ' έβαλε λοιπόν στην παρέα και με την βοήθειά της και τη δική σας προσπαθώ να δημιουργώ και άλλα πράγματα. Όταν λοιπόν διαβάζω μηνύματα σαν τα δικά σου μου δίνουν φτερά για να πετάξω ψηλότερα. Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  12. Πρώτα να πω..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, να την χαρείς όπως την ονειρεύεσαι. μετά να θαυμάσω τα έργα σου και να σου πω οτι το μπλε ιδιαιτέρως ήταν υπέροχο1Παίρνω και..πίτα ..τη γωνία και φέυγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Αχτίδα σ' ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια για την προσπάθεια που κάνω να δείξω και γω κάτι δικό μου.

      Διαγραφή
  13. Δέξου τις καθυστερημένες ευχές για τα γενέθλια της κόρης σου. Να τα εκατοστήσει και να την δεις όπως επιθυμεί εκείνη.
    Τα πόντσο έγιναν πολύ όμορφα .Με γεια σας.
    Ότι ξέρουμε και ότι μπορούμε να φτιάχνουμε ή να διορθώνουμε , καλό είναι και ας μην γίνεται και τέλειο.
    Παίρνω και ένα κομμάτι από την πίτα , δεν πειράζει που πέρασαν δυό μερούλες, ακόμη και σήμερα τρώγεται ευχάριστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές όποτε και από όποιον έρχονται είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Πόσο μάλλον όταν αυτές έρχονται από πρόσωπα που πιστεύω ότι έστω και διαδυκτιακά είναι φιλικά, Σ' ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  14. ♪♫º♫♫º
    Olá, amiga!

    Os ponchos ficaram lindos, aconchegantes.
    Gostaria de comer um pedacinho de torta também.

    ღ°Bom domingo! ♪♫º
    ♪♫♫º Beijinhos.
    ♪♫º Brasil.♪♫♫º
    ♫♪•.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!!ΤΑ ΠΟΝΤΣΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτολαμπίδα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Χαίρομαι που σου αρέσανε τα πόντσο μου. Να είσαι καλά. Φιλιά.

      Διαγραφή
  16. Εστω και με καθυστέρηση, οι ευχές είναι πάντα ευχές,αρα καλοδεχούμενες να ευχηθώ λοιπόν να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι σου και εσύ να την καμαρώνεις και να τη ζεσταίνεις με τη αγάπη σου,πλεγμένη ακόμα και σε πόντσο!
    Νάναι γερή και καλότυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά καλοδεχούμενες οι ευχές σου Χαρά μου.Σ' ευχαριστώ πολύ και μακάρι οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Με την ελπίδα να συμφωνείς, Γιούλα μου, με την αγαπημένη προ-σχολιάσασα, να σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου να είναι η κορούλα σου πάντα ευτυχισμένη και να της έρχονται στη ζωή της όλα δεξιά ! Ήδη η ζωή την ευλόγησε με μια μανούλα που την αγαπά πολύυυυυυ !!!!! Και αυτό αποτελεί σημαντική εγγύηση για την καλύτερη συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους γονείς τα παιδιά είναι ευλογία Θεού. Γι αυτό σ΄ευχαριστώ για τις ευχές να είσαι πάντα καλά. Φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Καλως σε βρηκα Γιουλα!Εξαιρετικο και το ποντσο αλλα και η κοτοπιτα!Να χαιρεσαι την κορη σου και καλη επιτυχια με την πολυθρονα!Σε ευχαριστω για την συμμετοχη σου.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στο σπιτάκι μου Αναστασία μου. Ευχαριστώ για τις ευχές και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό. Φιλάκια

      Διαγραφή
  19. Καλώς βρεθήκαμε!Υπέροχα τα πόντσο και χρόνια πολλά και ευτυχισμένα στο κοριτσάκι σου!όμορφη η συμμετοχή σου στο διαγωνισμό και το δωράκι σου επίσης!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σέ βρίσκω Γιούλα!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τήν επίσκεψή σου!!Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!!!Πάντα γερή και ευτυχισμένη νάναι!Υπέροχες ΚΑΊ οι δημιουργίες σου!!Πολύ νόστιμη καί η πιττούλα σου!!Καλό μήνα νά έχης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. WOW you are a very complete artist, you cook well and looks delicious, the sofa is very modern and beautiful, the clothes are wonderful. Kisses and hugs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγώ αυτή την ανάρτηση γιατί την έχασα ;Χρόνια Πολλά στο κοριτσάκι σου , στην υγειά της το ποτάκι, έχασα και την πίτα ....Ταπετσέρης δεν είσαι αλλά την πολυθρόνα την έκανες καινούργια !!!Απλά Γιουλάκι θέλει λίγο κόπο ! Και συ θυσία για όλους και όλα !Πάντα γερή να σε χαιρόμαστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά