Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Συμμετοχή στο διαγωνισμό "Μπλέ έργα" -Βραβειάκια

Προλαβαίνω νομίζω να στείλω τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό της Σοφούλας (http://heaven-sofia.blogspot.com/) Μπλέ έργα.
         Ο Δημητράκης έχει σήμερα τα γενέθλιά του και σκέφτηκα να του κάνω ένα μικρό έργο για να στολίσει με αυτό το δωμάτιό του. ΄Εκανα  ένα καδράκι και αν του αρέσει θα του κάνω κι' άλλο. Πρέπει να κάνω έργα βλέπετε για να μην πάνε χαμένα τα μαθήματα.
με φλας

χωρίς φλας
Με αυτό λοιπόν το έργο παίρνω μέρος και στο διαγωνισμό. Δύο σε ένα έ;  χα,χα, χα
        Έχω όμως και 2 Βραβειάκια από τις φίλες Ολυμπία και Φανή και τις ευχαριστώ πολύ.
 Το πρώτο της Φίλης μου Ολυμπίας http://memorieswitholdthings.blogspot.gr/ είναι το παρακάτω: 
                                              
Πρέπει λοιπόν και εγώ με την σειρά μου να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις που δεν σας κρύβω ότι μου είναι λίγο δύσκολο όλο αυτό. Ξεκινάω λοιπόν:
1)Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
    Η δημιουργία είναι χαρά, είναι ελπίδα. Αφού μπορώ να δημιουργώ σημαίνει ότι ζώ.
 2)Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
      Βιβλίο με όμορφες εικόνες και ευχάριστα κείμενα στα χέρια ενός παιδιού.
3)Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν
 "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα   λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;
     Δύσκολο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Νομίζω ότι μπορώ να ακούω!
4)Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να  γράφεις;
    Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι καλή στο γράψιμο μου αρέσει όμως να συνεχίσω για να μπορώ να διαβάζω τις όμορφες σκέψεις των άλλων, να γνωρίζω φίλους, να μαθαίνω νέα πράγματα.

5)Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή';

Η εικόνα τα λεει όλα. Τη δανείστηκα από το internet.
Στο δεύτερο της Φανούλας http://fanypap.blogspot.gr/ είναι ένα βραβείο γνωριμίας. Οι κανόνες είναι οι εξής: 
1. Πρέπει να αναφέρεις  και ευχαριστήσεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο
Ευχαριστώ Τη Φανή και την εύχομαι να είναι πάντα καλά. Οι κανόνες είναι οι εξής:  
2) Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν. 
3) Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs. 
4) Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες. 
Οι απαντήσεις: 
1) Το αγαπημένο μου φαγητό: Κοζανίτικα γιαπράκια 
 2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:  Η υποκρισία, η ψευτιά 
 3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: να είναι απλοί, γελαστοί και ζεστοί!!!
4) Με ηρεμεί:Το διάβασμα και η δημιουργία'
 5) Αγαπώ: Όλους τους τους ανθρώπους χωρίς καμία διάκρυση
6) Με νευριάζει: Η ακαταστασία και το ψέμα
 7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Δεν υπάρχει αντικείμενο που να μην μπορώ να το αποχωριστώ
8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες: Μίκυ μάους και κάου μπόυς

Δίνω τα βραβεία στα εξής blog (η σειρά είναι τυχαία): 

1.Στο Κατερινάκι  http://diamadaki.blogspot.gr/
2.στις Χρυσομλελλισες http://xrysomelisses.blogspot.gr/
3.στην Έφη  http://creationspalette.blogspot.gr/
4.στη Ρένα http://diaheiros.blogspot.gr/
 5.στην Αννιώ      http://tis-annios.blogspot.gr/                        

14 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο το καδρακι σου..
    χαιρομαι πολυ που πηρες μέρος στον μπλε διαγωνισμο μου..
    θα χαρω να τα λεμε απο δω και στο εξής..
    καλη σου επιτυχια και καλη εβδομαδα να έχουμε!!!!!!
    φιλιά πολλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως βλέπω φιλενάδα τα μαθήματα decoupage άρχισαν να αποδίδουν!!!! Πολύ όμορφο το καδράκι και με πανέμορφη κορνίζα, τυχερός ο μικρός Δημητράκης (χιλιόχρονος και ευτυχισμένος να είναι)!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου φιλενάδα!!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eξαιρετικό το κάδρο, Γιούλα, ότι πρέπει για να στολίσει το δωμάτιο ένός μικρού αγοριού , γερό και καλότυχο να είναι !!!Το ντεκουπάζ μας έχει συναρπάσει και το δικό σου είναι πολύ πετυχημέμο. Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θαυμάσιο !!!! Γερός και καλότυχος ο Δημητράκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. th telio poy einai ua to xarh to agwraki mprabw poli kali doylia filia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιουλα μου ηταν να μη παρεις φορα ! Πολυ ομορφο το καδρακι σου στο συνολο του! Με το καλο να το χαρει ο μικρος !
    Εγω ομως ανυπομνω να δω το αλλο καραβι!
    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιουλα πολυ ωραια η συμμετοχη σου στο μπλε διαγωνισμο το καδρο σου πανεμορφο, φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γούλα μου πολύ ομορφο το αγναντεμα του μπλε σου και πιο ομορφο που το αγναντεύουν παιδιά.. αχ!!! αυτοί οι διαγωνισμοί κατ τα βραβεία.. μου άρεσε που σε πολλα και με σενα και με όποιες φιλες απαντανε.. ταυτίζομαι...και εγώ....πανω κατω οπως βλεπω στα ίδια είμαστε γι αυτό και η παρέα αυτή.. εχει γίνει η η καλητερότερη... αντε τυχερούλες οπου να ναι θα φύγεται για κατω... αχ! και νά ημουνα μαζί σας΄.. φιλακια πολλά Γιούλα μου και χαιρέτα μας τον σύζυγο.. !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα εκατοστήσει ο μικρός Δημήτρακης σας να ειναι γερό και δυνατο παιδί... φιλακια... ξανα..

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το καδράκι ! Τα μαθήματα decoupage απέδωσαν και μάλιστα και με το παραπάνω! Καλή συνέχεια, Γιούλα, στις όμορφες δημιουργίες! Να'χεις ένα γλυκό Σαββατοκύριακο!
    Α, και χρόνια πολλά του μικρού Δημήτρη! Να'ναι γερός, δυνατός και ευτυχισμένος στη ζωή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιούλα σ' έπαιρνα τηλέφωνο αλλά.... θέλω να σε ευχαριστήσω για την τιμή που έκανες .... δεν έχω συχνές τέτοιες εκδηλώσεις αλλά όταν προέρχονται από αγαπημένα πρόσωπα η τιμή διπλασιάζεται ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! Η δουλειά σου είναι άριστη και φοβερά προσεγμένη!!! Σίγουρα θα κάνεις θαύματα με το ντεκουπάζ!!! Φιλάκια πολλά και να περάσετε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιουλάκι τι φόρα πήρες ??? Παντού και μέσα σε όλα !! Τα χέρια ακούραστα δουλεύουν άψογα σε ότι πιάσουν ! Ο χειμώνας σχεδόν μπήκε και εκείνο το ρημάδι το κασκόλ ούτε μιά σειρά δεν έχει ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο το έργο σου , Γιούλα μου !!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα κι από κοντά !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικό το έργο σου Γιούλα μου!! Μπράβο σου!! Θα το χαρεί μια ζωή ο Δημτράκης!! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου για το βραβειάκι που απάντησες!! έτσι γνωριζόμαστε καλύτερα!! Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!! Συμφωνούμε σε πολλές!! φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Χαίρομαι όταν τα διαβάζω. Μου αρέσει περισσότερο να τρέχω στα σπιτάκια σας και να τα εξερευνώ. Δεν έχω χρόνο να απαντώ στην κάθε μία χωριστά